close
close

Formular cerere ofertă

    Nume (obligatoriu)
    E-mail (obligatoriu)
    Telefon (obligatoriu)
    Observații

    Valorile și credințele te conduc în medii potrivite

    Roxana Vizitiu este Antreprenor în domeniul imobiliar, dar și Coach. A adus principiile de coaching, în imobiliare. Roxana reușește să împletească aceste două domenii, foarte bine. Pentru că, nu-i așa? Este vorba despre oameni și emoții, mai mult decât doar niște proprietăți.
    Ce v-a determinat să deveniți antreprenor?

    Dorința de a avea un program flexibil și libertate. Odată cu venirea pe lume a celor 3 copii, mi-am dat seama că am nevoie de o activitate diferită de programul standard de la 09.00-18.00, de luni până vineri, care să-mi permită sa mă ocup de educația copiilor și să petrec timp de calitate cu ei. Cu fiecare dintre ei, în funcție de nevoile specifice vârstei.

    În momentul în care am inceput să caut soluții, să renunț la paradigma de angajat, au început să vină catre mine oportunități care nu erau din zona exclusivă de angajat. Inițial a fost un mix între parteneriat și angajat. Mi-am dat seama astfel, că nu este ceva ce nu pot să gestionez și că îmi puneam singură limite.

     Pe lângă activitatea antreprenorială, sunteți Happiness Coach și creatorul grupului Mă prioritizez, deci exist. Ce ne puteți spune despre asta?

    Happiness Coach este titulatura care se adresează femeilor care încă își mai caută încrederea în ele însele si curajul de a ieși dintr-o relatie nepotrivită, care durează de ani de zile. Este experiența mea, exemplul meu, pe care l-am transpus în cuvinte, în stări, în video-uri pe TikTok, pentru femeile care au nevoie de un model de reusită.

     Ați crescut o afacere în real estate, într-o perioadă în care piața imobiliară nu părea foarte optimistă. Cum ați reușit să mențineți un mindset ridicat?

    Am crescut o afacere în real estate în miezul unei echipe. Cei de la Mr Exclusivitate au văzut valorile pe care le am, au investit în mine educatia specifică domeniului și am reușit împreună să facem performanță. Modelul acestei mari familii este acela de parteneriat, eu sunt antreprenor în tribul Mr Exclusivitate.

    Ce ne puteți spune despre profilul clientului ideal, cei care își vând o proprietate? Cât de importantă este o analiză la rece, ce aduceți în plus față de cazul în care se decide vânzarea individuală? Ne puteți da câteva exemple în acest sens?

    Profilul clientului ideal: este o persoană ocupată, pentru care resursa timp este foarte importantă. Etica este, de asemenea, esențială în procesul de vânzare, respectiv: promovare, calificare, vizionări, negociere și transmiterea de informatii, comunicarea excelentă cu toate părțile implicate în procesul de tranzacționare și faptul că, ulterior, ne asigurăm că ducem tranzacția la bun sfârșit.

    Plusul de valoare pe care îl aduc în cazul colaborării, pornește de la promovarea pe toate platformele de specialitate (27 de site-uri), o analiză de piață corectă, baza de colaboratori externi (1000 de colaboratori), vizionări cu poțenialii cumpărători eligibili. Mai mult decât atât, suntem și brokeri de credite: avem cereri constante de la clienții care au primit finantare si îsi caută proprietăți.

     Ce ne puteți spune despre impozitele actuale vizând proprietațile?

    Momentan au ramas în vigoare valorile impuse la 01 ianuarie 2023 și anume: cei care vând proprietățile pentru care au intrat în proprietate, în mai putin de 3 ani, achita 3% din valoarea tranzacționată a imobilului, iar cei care sunt în proprietate cu mai mult de 3 ani, achită 1%. Aceste sume se plătesc la notariat, în ziua tranzacționării.

    Perspectiva din piață: Vânzatorii vor să vândă, preponderent la prețuri mai mari conform nevoii lor, nu neaparat la prețul aliniat al pieței. Cumpărătorii au asistat la majorări de prețuri, care le dăpașesc bugetul.

    Care este impactul tehnologiei în domeniul serviciilor pe care le furnizați și ce modele abordați, sau v-ați propus să abordati?

    Tehnologia, inteligența artificială au un impact major în zilele noastre. Chiar vorbeam, de curând, cu un coleg, de faptul că, în anii ’90, în piața imobiliară, dădeai un telefon și apoi te întâlneai cu clientul, direct la notariat.

    Acum, în online și nu numai, sunt zeci de mii de anunțuri de la agenții, dar și de la proprietari și presiunea este mare: cum atragi atenția asupra proprietăților din portofoliul tău? Pe lângă zonă, tipul proprietății, prețul și starea acesteia, anunțul de prezentare e necesar să stârnească o emoție. Aici, de mare ajutor este chat GPT. Peste tot auzim că noi, ca indivizi cumpărăm emoțional și justificăm prețul rațional. Pe lângă anunț, fotografiile sunt cartea de vizită a proprietății.

    Tehnologia ne ajută să facem o analiză de piață corectă când stabilim intervalul corect de pret al proprietății. La fel, folosim CRM-uri care comunică cu baza de colaboratori externă și care ne ajută să avem un management eficient al clienților.

    Trendul pieței imobiliare prezintă aspecte precum că preturile vor continua sa crească. Am ajuns la un plafon de cereri de achiziție. Anumite investiții vor fi întotdeauna de interes și vor avea o cerere mai mare decât alte produse imobiliare (garsoniere, 2 camere, blocuri amplasate lângă guri de metrou, case singur în curte, în zone de interes: parcuri, școli, mall-uri).

    Un sfat pentru cititori:

    Investiti în voi, în calitatea umană. Indiferent de pasiunea ta, indiferent ce faci ca să îți câstigi banii, stai aproape de valori cum ar fi: adevărul, onestitatea, contributia, voluntariatul.

    Întotdeauna vei ieși pe plus. Și dacă simti că nu esti apreciat la locul de muncă, citește, investeste în tine, schimbă ceva în gandirea ta. La un moment dat, vei fi persoana potrivită, în locul potrivit si la momentul potrivit.

    Și în ceea ce ne priveste, înainte de a lua o decizie de a vinde, sau cumpăra o proprietate imobiliară, hai să avem o discutie pentru a fi informat.

    Contact Icon
    expand_less
    Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.
    Detalii Am înțeles