Acceptare. Identificare. Gestionare
În viață și în afaceri există momente-cheie, care pot marca diferența dintre succes și eșec. Aceste momente, cunoscute sub numele de puncte de cotitură, reprezintă momente critice în care alegerile și acțiunile noastre pot determina direcția viitoare a unei strategii, sau a unei organizații.
Primul pas îl reprezintă acceptarea faptului că există un punct de cotitură, sau o situație de criză în cursul acțiunilor noastre. Negarea ne menține captivi, iar acest lucru poate cauza escaladare, conflict, poate chiar dispariție. Pentru a putea ajunge la gestionare este nevoie de identificarea factorilor interni și experni de interes, care afecteaza, sau dezafectează. Orice informație care vine din trecut e necesar să fie tratată ca atare, adică o informație trecută, iar viitorul tratat ca un necunoscut. Din acest punct, echilibrul incepe să fie creat, iar gestionarea poate să înceapă cu identificarea impactului, pe cât mai multe direcții, iar datele legate de impact, ne arată și ce măsuri sunt necesare. Diana Ciobotar, Specialist Comunicare de Criză, Fondator interactiune.ro.