Din punctul meu de vedere, textul fără emoție este gol și în zadar. Scriem pentru oameni, lucrăm cu emoțiile prin principii psihologice și țintim sufletul lor.
Cred că a fi autentic cu toată forța ta, dar și sincer, altruist și recunoscător pentru toate lucrurile bune primite, cam asta ar fi rețeta succesului în online. Cu miere atragi mai multe muște decât cu oțet, nu? Zicea o vorbă din bătrâni și metaforele de genul ne ilustrează ce anume atrage oamenii la noi.
În ultimii 3 ani, clienții au devenit tot mai informați, iau decizii avizați și cer consultanță. Ei vor un partener pe termen lung, nu doar un colaborator. Un amic, un confident, un om deschis căruia să i se poată confesa, dar și care să îl poată consilia și îndruma când are nevoie. Dorințe speciale în acest domeniu nu prea am identificat, doar să le creezi vocea, uneori să fii ei în alt corp, să le ghicești gândurile cumva.
Alegerea clienților este o treabă extrem de sensibilă. Aleg oamenii și business-urile cu care rezonez și unde cred că pot da cel mai mare randament. Mă bazez pe feeling, intuiție și acea discuție cu clientul, cea de cunoaștere. Beneficiile sunt reducerea stresului, oferirea timpului liber înapoi prin faptul că mă ocup de social media pentru ei, îi ajut să își pună ideile în practică, în cuvinte și le ofer sprijinul meu pe durata colaborării, dar uneori și după. Nu ezit să îi îndrum către persoane competente care îi pot ajuta complementar sau chiar uneori, în locul meu, dacă eu nu mă simt încrezătoare pe anumite laturi de business. De exemplu, le pot recomanda editor video, web designer sau graphic designer.
AI-ul ajută foarte mult la crearea de structuri și venirea cu idei de conținut. Textele în sine nu sună nici bine, nici creativ/autentic create de noile tool-uri. Am încercat. Totul trebuie șlefuit, ajustat, modificat. Deja oamenii când văd titluri cu majuscule la fiecare cuvânt sau emoji la început și final de text spun: E făcut cu ChatGPT? Oamenii știu. Se simte, se vede textul creat manual, cu mintea și sufletul uman. AI-ul nu o să înlocuiască niciodată asta.
Cred că oamenii vor fi din ce în ce mai atenți la responsabilitatea socială, la autenticitate și adevăr, vor uma oamenii pe care îi plac și care corespund valorilor lor. Totul se cerne printr-o mare sită, iar doar cei cu adevărat valoroși, care oferă valoare și au valori intrinseci vor rămâne în domeniu.
Conținutul video oferă și transmite cea mai mare emoție, energia se simte, iar oamenii rezonează mult cu el. Aici se pot dezvolta multe direcții, viitorul ne va arăta mai bine ce se va întâmpla, nu o să ghicesc acum. 😊 Cred că social media manager – SMM este un job de viitor și firmele vor avea din ce în ce mai multă nevoie de un astfel de om. Se înființează firme zi de zi, iar de un site (web designer) și un SMM va fi mereu nevoie.
Nu uitați să fiți voi și munciți în fiecare zi pentru visurile voastre! Doar așa vor deveni realitate. De la NU POT la POT ORICE este doar un mic-mare pas, se numește: dezvoltare personală continuă.